• Willkommen im denk-Forum für Politik, Philosophie und Kunst!
    Hier findest Du alles zum aktuellen Politikgeschehen, Diskussionen über philosophische Fragen und Kunst
    Registriere Dich kostenlos, dann kannst du eigene Themen verfassen und siehst wesentlich weniger Werbung

Depp, Trottel, Vollpfosten, Hirni usw.

Depp, Trottel, Hirni, Vollpfosten - wie sagt ihr?


  • Umfrageteilnehmer
    7
also ich kenn die aussage "des host üwazuckert" als synonym für "das hast du überrissen".

die bayern sagen das allerdings nicht.
 
Werbung:
mei host du an schena dialekt, i kunt echt ausflippn :)

zampickte hob i meina lebdog lang no ned ghead, gibts des a.. :)

zampickte, des merk i mia...

sog amoi, woasst du wos üwazuckad bedeit, also ned, was ma se üwas kocha denkt sondan andas, kennst du des?

bist du a wienerin?

Sogoa a waschechte. Weu mei Muatta is a Ungarin und mei Votta a Behm. :)
Owa auf'd Wöd kumma und aufg'wogsn bin i im Burgenlaund. Drum bin i a Ruamzuzzla und ka Weanarin. Jo, iwazuckat sogt ma bei uns a. Oda iwariss'n. So im Sinne "sog amoi, iwareisst des no imma net?

Und daun gibt's no de iwakandidlte = überkandiert. Des sogt ma zu ana aufputzt'n Schnepfn, de glaubt sie is wos bessas und iwatreibt mit'n vuanehm tuan.

Mia hot amoi so a Sprochfuzzi g'sogt, dass unsa Dialekt eng mit'n boarisch'n vawaundt is. Owa s'boarische gfollt ma bessa.
 
Sogoa a waschechte. Weu mei Muatta is a Ungarin und mei Votta a Behm. :)
Owa auf'd Wöd kumma und aufg'wogsn bin i im Burgenlaund. Drum bin i a Ruamzuzzla und ka Weanarin. Jo, iwazuckat sogt ma bei uns a. Oda iwariss'n. So im Sinne "sog amoi, iwareisst des no imma net?

Und daun gibt's no de iwakandidlte = überkandiert. Des sogt ma zu ana aufputzt'n Schnepfn, de glaubt sie is wos bessas und iwatreibt mit'n vuanehm tuan.

Mia hot amoi so a Sprochfuzzi g'sogt, dass unsa Dialekt eng mit'n boarisch'n vawaundt is. Owa s'boarische gfollt ma bessa.



ruamzuzla ist ein scharfer begriff, hab ich auch in bayern schon gehört, weiss aber nicht, in welchem zusammenhang.

ja, des üwareissn gibts bei uns genau a so, awa bei eich heat se scho ois a weng andas o.

jo, mir ren scho vawandt, awa mia gfoid weanerisch einfach besser - is eleganter, weicher...

es is hoid oiwei des schena, wos ma ned oiwei hod.
 
Werbung:
Zurück
Oben